Aisha

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Aisha - 18 april 2012 22:18

Varannan onsdag är det öppen träning med Hundar i Kålltorp. Förra gången var det en gemensam hundpromenad som väl var ganska trevlig men idag var det lite mer fart och fläkt och betydligt fler deltagande när det var agility.

 


Det är inte så ofta jag tränar agility med Aisha men hon tycker att det är kul!! Efter en timme var godiset slut och vi traskade hem igen.


Väl hemma efter välförtjänt kvällsmat bilr man ganska trött.  Men Aisha gör sitt bästa för att hålla sig vaken eftersom jag sitter bredvid och äter MIN kvällsmat. Det är dumt att somna ifrån eventuella rester...

   

Av Aisha - 18 april 2012 11:49

På hemväg igår sprang det förbi en joggare. När han sprungit förbi hörde jag att han ropade något. Jag hörde inte riktigt vad men tänkte att det kunde ha att göra med att Aisha var lös även om hon inte ägnat honom något intresse. Jag vände mig om och då upprepade han: "Är det en briard?"


"Ja sa jag, det var inte illa att känna igen, det hade jag nog inte gjort om den var så korthårig."


Då kom han joggandes tillbaka.


"Vi var också tvugna att klippa våra, sa han."


Sedan fick Aisha stå ut med att bli klappad på vilket hon i och för sig lika gärna sluppit men hon protesterade inte utan stod snällt still i väntan på en korvbit. 


    

Fortfarande klapp-vänlig trots frånvaro av glada tofsar.   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards