Aisha

Alla inlägg under augusti 2010

Av Aisha - 8 augusti 2010 16:50

  

Lämnade av Aisha hos "the H-family" i Jörlanda. Två dagar får vi för oss själva - Aisha och jag - på var sitt håll. Själv ska jag ägna tiden till att plugga är tänkt.


Aisha gillar att ligga på trappan och spana ut över ägorna och havet.

Av Aisha - 7 augusti 2010 11:40


Häromsistens tog polaren och jag oss i kragen och gjorde en "liten" vandring på vildmarksleden som går alldeles nära. Ca 4 mil är den och vi skulle bara gå en bit. Lätt som en plätt - eller inte...

När man är så nära hemma kan man ju ha med sig tung mat - inte bra

Man kan även släpa på en engångsgrill - tung den med...

Och så allt vatten för några dygn eftersom man inte kan dricka vattnet på samma sätt som man gör i fjällen - fy fasen vad tung packningen blev   


Det var härligt trots allt - framförallt efteråt. Men vi hittade fantastiska kantarellställen (är memorerade) och massor av blåbär. Även Aisha upptäckte att blåbär är gott   


Aisha höll vakt på natten på sedvanligt sätt med väl valda skällanden när man som bäst hade somnat. Men vad sjutton - sova kan man göra hemma.   

Av Aisha - 6 augusti 2010 12:55

Livet är najjs o gräset saftigt  

  



Vad är det som prasslar i skogen?

  



Åh. nej - jobbiga Åke!

   



Hej och hå. Runt, runt i hagen...

  


...och nedanför balkongen.

  



Jag vill vara med!!

  


Snart hoppar jag över räcket

  

Vi måste bara gå ut NU!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards