Aisha

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Aisha - 16 april 2012 16:28

Det blev en ganska ordinär promenad i våra vanliga omgivningar.

Golfbanan har ännu inte öppnat på vardagarna så det är fortfarande lugnt och skönt och man behöver inte vara orolig för att få en golfboll i skallen =)



     

Svårt att kunna ta en närbild i profil. Då underlättar det att lägga en köttbulle framför.


Golfklubben har en kaffestuga mitt på banan som jag trodde var öppen idag. Jag hade spetsat in mig på en kopp kaffe där. Tyvärr var den inte öppen så jag gick förbi klubben och inhandlade mitt kaffe där istället.


Jag hade placerat Aisha okopplad utanför och tänkte ta ett kort när jag kom ut igen och hon snällt låg kvar. Det gjorde hon inte utan stod med nosen tryckt mot glasdörren. Brydde mig inte om att ta ett kort på det...


Fick för mig att ta ett kort på en fin utsiktsplats. Det gick ju bra =)


 

Har lite svårt att lära Aisha att titta in i kameran.


   

Det här är jättekonstigt, matte!


   

Sedan kom vi till Delsjön där några fåglar kom och tog emot oss. Jag slängde ut lite ätbart men det slutade med att Aisha var den som plumsade runt i vattenbrynet och försökte fånga godiset. Inte det lättaste. Det blev nog en och annan godisbit men mest en massa sjövatten som slank ner.



   


Inte det bästa för det kom precis upp minst en liter här hemma på vardagsrumsmattan  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards