Aisha

Alla inlägg under oktober 2014

Av Aisha - 20 oktober 2014 01:23

Idag såg jag att vi ligger som fjärde bästa ekipage (eller egentligen bara Aisha) i briardklubbens rallylista. Man vet ju aldrig hur länge det varar så det gläds jag åt just nu   

 


Idag slog nästan Aisha följe med grannarna när de traskade förbi. Hon kanske skulle vilja vara med och hänga i stallet hon med.

 


Det verkar inte bli riktigt lika gult i höst som förra året

 

Mest brunt direkt från grönt.


Den här bilden fick jag kräma på rejält för att det skulle bli gult

 

Av Aisha - 15 oktober 2014 23:37

Synd att jag inte skriver mer än jag gör. Det är så kul att gå tillbaka o se gamla inlägg med gamla vänner.


Idag var Aisha på massage igen. Hon går för tillfället hos Hundfysiken i Kungälv. Hon tycker det är helmysigt förstås.   

Idag fick hon prova på laser. Det sägs inte kännas men nog reagerade hon allt enligt mig. Nästa vecka ska vi till Stefan Andréasson på Hälsa o helhet i Kungsbacka. Jag tycker att han är riktigt bra och jag brukar låta honom gå igenom o behandla Aisha ca fyra ggr per år.


De senaste veckorna har jag cyklat igen. Cykeln har säkert stått still i källaren i två år minst. Tyvärr är det bara asfalt till dagiset men det är å andra sidan inte så vidare långt. Jag tror ändå att lite variation i tempot kan vara bra. Aisha var lite stel initialt men jag har masserat henne hemma inimellan och det verkar ha gett resultat.



 


Idag har det regnat konstant o gör fortfarande. Det får räcka med att sticka ut näsan medan Aisha gör sitt lite snabbt.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards