Aisha

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Aisha - 12 april 2012 20:44

      Jag måste läsa i manualen till kameran hur man får kan koppla ur en lampa som lyser på motivet när det är mörkt. Den lyser ganska skarpt vilket gör att Aisha numer inte gärna vill titta in i kameran. Rättare sagt gör hon allt för att INTE titta in i kameran. Lite irriterande faktiskt.


Då gäller det att passa på när hon är upptagen med annat. Exempelvis när det åker förbi ett utryckningsfordon med påslagna sirener.

 

Vad är det som låter mitt i den roliga boll-leken?!



       

Fina fladdermusöron!!


Simningen gick över förväntan! Men jag glömde hur blöt man blir  Det finns skyddskläder att låna men det är ju för amatörer, eller...hrm.

Lite vila mellan simpassen


     

Jag traskar runt bassängen och Aisha simmar bredvid - på ett ungefär i alla fall. Det är mer effektivt tycker jag att vara med i bassängen men det får man inte här så det är bara att anpassa sig. Jag bokade samma tid nästa vecka.



Vid biblioteket igen.


     

Lånade bla den här boken. Trodde det skulle vara hundmatsrecept eller liknande men det var det inte men kul och läsvärd!!


Undrar om detta kan vara något att trimma skägg och mustacher med?   

 

10 DELAR för 159 kronor. Vilket kap!  

Av Aisha - 12 april 2012 11:47

Dessutom tillbringar Aisha numer HELA nätterna i min säng och inte bara ngn timme i början. Det drar väl kallt på golvet.


I kväll är det simpremiär igen. Jag hittade mitt 10-kort på Blå Stjärnan. Det är fyra gånger kvar och den första av dessa blir alltså ikväll. Ska bli spännande att se vad Aisha säger om detta...

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards