Aisha

Alla inlägg under juli 2010

Av Aisha - 16 juli 2010 15:03

Sommaren går och är varm. Det badas och pustas i värmen. Livet är ganska slappt men visst händer en hel del men eftersom jag inte har någon dator så tar jag mig inte tid att blogga när jag har tillgång till en, men idag hittade jag Aishas håriga tryne på en annan sida som visar en aktivitet vi var på:

  


  


Dessa bilder hittades på Yrvädrets hundskolas hemsida och visar en aktiveringspromenad som vi var med på. Jättekul var det. Vi skulle träna att få hundarna att spåra efter prinskorv. Lätt som en plätt tänkte jag MEN det var inte alls likt det vanliga spårandet enligt Aisha. Var höll spårselen hus tex. Det tog lite tid innan hon fattade grejen. Sedan gick det som på räls!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards