Aisha

Alla inlägg under februari 2015

Av Aisha - 8 februari 2015 00:31

 

Med jämna mellanrum försöker jag få mig o Aisha att titta in i kameran samtidigt. Jag fixar det oftast   men Aisha gillar det inte. Oftast en massa bilder på Aisha tittanes åt alla håll förutom dit jag vill.


Av Aisha - 6 februari 2015 20:34

För att komma ihåg - i föörgår började tydligen Aisha löpa igen. Jag var bortrest och Aisha var hos bästa hundvakten. Hon var lite orolig att Aisha skadat sig    


Njae så var det ju inte. Ovanligt länge sedan sist faktiskt men det kanske är årstiden som gör att det dragir ut på tiden. Nu får jag se om jag låter Aisha gå på dagis eller om jag jobbar deltid.

 


Dags för trött och välartad hund igen   



Av Aisha - 6 februari 2015 17:06

Tänkte att eftersom det finns förevigat kan jag ju lika gärna lägga in det här så kommer jag ihåg det. Vårat första uppträdande i freestyle. Mycket lite tränat och ganska nervöst gör ju att det inte blir mycket av det men nu är i alla fall debuten gjord.

Kan vara roligt att jämföra med framöver.


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards