Aisha

Alla inlägg under april 2013

Av Aisha - 28 april 2013 19:53

På lördagen tog vi oss till Kungsbacka och gick en gemensam promenad med MASSOR av hundar. Över 100 st. Inte illa. angie var också med oss då matte jobbade.

         

Hemma hos oss igen blev det bengnagande och sedan slocknade de lurviga i soffan.


På kvällen gick jag till en kompis. promenad dit o promenad hem genom göteborgsnatten.

               

Här kommer grannarna polishästarna som är på väg ner till stan mitt i natten.


Idag söndag var vi till Slottsskogen o promenerade, fikade och tittade på djuren.

         

Aisha var lite trött på spårvagnen på väg hem.

Av Aisha - 23 april 2013 21:15

Skulle skoja med kompisen o skicka en bild på mig och vovven. Försökte få Aisha att titta in i mobilen medan jag fotade. Gick sådär bra  


                 

Av Aisha - 23 april 2013 12:10

 

Två rådjur strosade sakteliga över vägen vid vårt hus.


   

För en gång skull satt Aisha fast i ett snöre! Tur!


 

Var tog de vägen?


 

Va, va!?

Av Aisha - 22 april 2013 21:53

   Massa bilder bara!

           

 


                                         

 


Det var ganska folktomt när jag kom. När jag åkte såg det ut så här på parkeringen:

 

Av Aisha - 16 april 2013 08:15

Nyanserna var så fina i morse

 


Tänkte att Aisha skulle posera lite som förgrund

 

Ahhh...jobbigt när du sticker upp kameran under näsan matte.


 

Bättre att titta bort!


 

När vi kom hem väntade herr eller fru kråka på oss för lite frukost   

Av Aisha - 15 april 2013 18:54

Stella är en Briard-hund som är kärnfrisk. Ändå ska hon genomgå en avancerad operation. Allt pga det trauma familjen gick igenom med sin förra hund. (SVT)


 


http://www.svtplay.se/video/1143078/del-1-av-10

Av Aisha - 15 april 2013 10:03

Årets första viltspår. Äntligen sa Aisha. För vissa av de andra hundaran var det första gången någonsin.


Jag hade åtagit mig att visa hur man gör och nästa alla hundarna tyckte att det var jättespännande så nu får jag nog sällskap i spårskogen framöver.


                           


En del av fotona har inte jag tagit.

Av Aisha - 14 april 2013 15:45

Igår var vi ner till Heden på eventet "Skyll inte på hunden"


Massor av folk o hundar av väldigt många olika raser! Synd att vädret var ovanligt kallt.


 

Mina favvo-raser från Italien   


 

Många fyrbeningar att kryssa runt bland.


 

Matte! Det är mej du ska fota!


 

Fler som fotar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards