Aisha

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Aisha - 29 januari 2012 23:13

Solen sken och det har varit en toppen-vinterdag. Men till ingen nytta då vi varit förpassade nere i ett garage mest hela dagen (I alla fall under den ljusa tiden)


Vi har gått på en rally-introduktionskurs. Kul var det!


Tyckte Aisha oxå

 


Det blev lite ombyte mot allt skrittande... Även den här kursen hade jag anmält mig till innan jag fick reda på att Aisha skulle hållas kopplad i en månad. Lite intensivt kanske det blev men oxå mycket vila så det gick nog bra.


Enbart gamla bekanta var det på kursen:

 

Flera briarder hade tagit med sig sina mattar för att lära dom läsa alla kniviga skyltar.


 

Min blivande veterinärkollega hade tagit med sig sina två utställningspudlar.


 

Denna lilla filur brukar vi träffa på fredagspromenaderna.


Sedan var det en till som inte fastnade på bild som vi kanske inte precis känner men ofta träffar på  här i området där jag bor.


Sammanfattningsvis så tror jag faktiskt att det här kan vara något att fortsätta med!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards