Aisha

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Aisha - 5 januari 2012 20:40

Aisha har börjat halta några steg när hon reser sig upp. Sedan försvinner hältan och hon verkar vara opåverkad när hon väl kommer igång. Hon har haltat ngt lite från och till sedan i somras men det har alltid varit väldigt kortvarigt men nu verkar det hålla i sig. 


Det började när jag var på semester och jag har avvaktat lite för att se om det är något som går över men så verkar inte vara fallet. Nu har jag bokat en tid hos ortopeden på Smådjurskliniken. Hon är duktig men låångsam. De som har senare tider på dagen brukar få bli sittande ganska länge o vänta på sin tur. Nu vet jag ju detta så jag bokade första tiden på morgonen   

 


Aisha få diverse preparat för att motverka effekten av höftledsdysplasin och artrosen men nu kanske det är dax att lägga till lite tyngre grejer. Förvånar mig dock inte om hon blir alldeles hältfri lagom till veterinärbesöket. Så brukar det vara...


Själv har jag för första gången i livet fått magkatarr. Varför? Jag har ju precis haft semester. Jag behöver säkert mer! Nåja, ont som bara den gör det. Kanske måste minska ner på mina tio koppar kaffe per dag...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards