Aisha

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Aisha - 23 januari 2012 13:12

När jag spårar i snö brukar jag använda blod. Under resten av året gör jag det inte för det verkar som spåret blir för "brett" då. Då drar jag bara klöven efter mig. Men igår blev det som sagt lite bloddropp i spåret. Det funkade bra för Aisha var kanon-duktig! Jag blev klart inspirerad att göra om det snart igen. Nu när det ligger lite snö på marken kan ju även jag se exakt var jag gått. Då kunde jag se hur precist i spårkärnan hon gick under största delen av spåret för att på "tillbakavägen" gå exakt parallellt med spåret. Skumt, kanske...

 




Jag har förstås googlat på bicepstendinit o hittat ngr intressanta länkar:

Shoulder Conditions in Agility Dogs

Strengthening Exercise for Agility, Part 1

The Canine Shoulder: Selected Disordersand Their Management with Physical Therapy



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards