Aisha

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Aisha - 24 januari 2012 14:05

Promenaderena blir ju ganska korta nu som sagt.


Morgonpromenaden gick bort till Zabba o det är inte alltför många hundra meter. Aisha går i flexi för att få lite utrymme men förhindra galoppsprång o annat kul (ev rådjur...). Hittills har jag bara gått i ngorlunda sakta mak o Aisha har fått välja om hon vill trava eller skritta. Nu ska jag börja med lite mer uppstyrd intervallträning. 5 min skritt/5min fritt (skritt alt trav)/5 min skritt/5 min fritt.


Skritten är till för att bygga fina bakbensmuskler.


 

Här skrittas för fullt!




 

Det här är skittrist, matte!



Hemma hos Zabba. Han vet vad som händer och bryr sig inte ens om att komma o hälsa. Aisha vet också vad som väntas - att bli kvarlämnad o hon visar det genom att gå långt från ytterdörren.


Nu är det luchdax o dags att gå o hämta de lurviga - gå samma korta promenad hem till mig o låta dem slappa där tills Zabbas matte kommer o hämtar honom.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards