Aisha

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Aisha - 2 januari 2012 00:29

Igår sken solen så härligt   Men det är attans var solen står lågt! Man får den i ögonen även mitt på dagen.

 

Hur långa skuggor som helst!


Lunchpromenaden började annars utmärkt genom att Aisha avstod från att sätta efter en guppande vit rumpa som försvann bland stammarna. Massor av beröm blev det!

 

Dock kan man väl inte säga att hon var helt avspänd... Nytt prasslande längre fram var MYCKET spännande!



 

Besvikelse - det var bara några människor.


Det blev förstås en extralång promenad för att vara så trött som möjligt på kvällen. Dessutom en lång promenad till sent på eftermiddagen.


Jag åkte ner på stan på kvällen och åt god mat med några vänner. Lagom till tolvslaget åkte jag hem igen för att titta till Aisha. Vi bor ganska bra här ute på "åkern". Vid nyår är campuset i stort sätt folktomt och närmsta bostadsområde är i alla fall en liten bit bort så det är inga raketer som skjuts precis utanför knuten.


Aisha var lite orolig precis när det pangade som värst men annars var det ett väldigt lindrigt nyår. Jag är glad!! Aisha är definitivt berörd så jag vill självklart i möjligaste mån undvika att det förvärras. Hittills är reaktionen vid skott relativt konstant.


Idag kom lite snö. Trevligt tycker jag men tyvärr är den redan borta. Aisha gillar också snö medan katterna inte hetsar upp sig nämvärt över det jobbiga vita...

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards