Aisha

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Aisha - 14 oktober 2009 10:24

Vädret var lite si och så under dagen igår men när jag hämtat Aisha från dagis så sken solen så härligt så jag tog en promenad så fort jag parkerat bilen.


Det blev den lite längre turen på drygt 1,5 timme. Först en tur i skogen med härlig utsikt över Göteborg.

  

Aisha är något trött efter att ha stött på ett rådjur som försökte hålla sig gömd alldeles i närheten. Jag såg den vita rumpan studsa bort mellan träden men det gjorde inte Aisha. Däremot kände hon lukten och den absorberade hennes uppmärksamhet ett bra tag.


Efter skogen går man bland golfbanorna ett tag. Sedan går man en stund på bilvägen, bla förbi Gais träningsanläggning, o sedan in i skogen igen tills man kommer till Delsjön. När vi kom till Delsjön var världen redan ganska grå

  


Sedan leder vägen äntligen hem till värmen och maten.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards