Aisha

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Aisha - 6 oktober 2009 10:53

Dax att investera i en ny kamera med andra ord. Ett tag så funkade den ibland men nu är det heldött på den fronten. Har kollat runt lite men jag har bestämt mig för att helt enkelt köpa den billigaste. Det får räcka ett tag. En vacker dag kommer det att bli en bättre variant.


Så det blir inga nytagna bilder på Aisha. I stället blir det från studieresan till Strömstad:

  

Det var sånt här vi kollade på. Än har vi inte kommit till Strömstad utan första stoppet var redan efter fem minuter vid den nya förbindelsen mellan E20 och 45an. I slutet på 2011 ska det vara invigning. Säger dom...


  

Detta är Strömstad. Jag vaknade ganska tidigt på fredag morgon och när jag drog undan gardinerna o tittade ut på den härliga morgonen utanför så kunde jag inte låta bli att gå en tur i gryningsljuset.


  

Bakom hotellet har det byggts ett nytt bostadsområde. Trots att allt är VÄLDIGT tillrättalagt så kunde jag inte låta bli att charmas av allt vatten man tagit in mellan husen och de små gränderna man skapat. Husen är förstås byggda i bohuslänsk stil. En del var till salu. Då stod det Til Salgs på skyltarna.


  

Nere bakom husen kom änderna optimistiskt simmande när jag dök upp och hoppades på lite morgongodis. De gillade tyvärr inte torrfodret jag hade i fickan


  

Även en skarv kollade läget såg jag när jag vände mig om. Skarvkött har jag smakat - inte så gott. De får vara för min del.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards