Aisha

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Aisha - 13 oktober 2009 10:40

Datorer är ju himla trevliga när de gör som man säger, men annars...grr!


  


Nu har datorn haft samma bild i evigheter och kanske, kanske tänker den bara men troligtvis är det något vajsing med in-data. Dax att börja fundera.


Simningen gick ganska bra igår. På Blå Stjärnan simmar hundarna med linor, vilket jag personligen tycker är ett sämre alternativ. Det är klart att det är smidigt på ett sätt att slippa hoppa i vattnet med hunden men den ligger bara o simmar i ett läge hela tiden. Jag köpte ett 10ggr-klippkort utan instruktör, men även i det så ingår sjukgymnast de tre första gångerna. Aisha var ytterst skeptisk igår så jag får träna på bra om jag ska få ordning på allt själv innan jag lämnas ensam i simhallen.


Jag lobbar lite försynt på att jag ska få vara med Aisha i poolen när vi kommer dithän. Sjukgymnasten har precis varit på en kurs där de sa till att det ger bättre effekt på simningen om man är med i poolen o tränar hunden jämfört med om man står utanför, så jag hoppas...


  

 I morse var det svårt att få en skarp bild i morgonfrosten.


  


Att vara stilla var enda chansen. Golfbanan ser ut som en ryamatta...


     


Nu har jag ändrat "vitbalansen" i kamerainställningen. he, he.

Det är ju inte överdrivet kallt men höfterna mår bra av lite värme sägs det när man kommer ut direkt från bian. För övrigt är jag ganska glad för frosten (förutom att jag HATAR att skrapa bilen) för då kanske de himla fästingarna äntligen försvinner. Har hittat ganska många på Aisha bara den sista veckan Skrikandes


  


Hej, matte står du där? Så lämpligt jag måste torka av skägget lite på dina byxor. Vaddå luktar illa? Jag var ju precis o smaskade lite smarrigt som låg i skogen. Fastnade lite i skägget bara, tack för hjälpen, nu drar jag igen! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards