Aisha

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Aisha - 12 oktober 2009 08:04

  

Igår när jag gick på em-/kvällspromenixen så gick jag en av de vanliga rundorna men åt andra hållet än jag brukar. Normalt börjar jag i skogen och slutar bland golfbanorna men igår blev det skogen sist. Då hann det bli ganska mörkt innan jag hann ända hem. Det var inte långt kvar när jag lyckades förirra mig bort från stigen. Ingen panik för all del - jag vet var jag bor men det är lite lurigt att snubbla runt bland stenar o rötter och inte se grenarna som sitter mitt i ögonhöjd.


Tydligtvis såg jag lite förvirrad ut för Aisha kom fram och puttade på mig och sedan tog hon täten och kollade av vilken väg som var bäst. Jag tänkte att jag kan ju lika gärna följa efter och trots att jag tyckte att vi gick tillbaka i stället för hemåt så hips, vips så stod jag på stigen igen!  



Idag står simning på programmet. Ska testa Blå Stjärnans simhall. Där simmar hunden själv i bassängen. Jag har ju hittills varit i vattnet samtidigt som Aisha. Tror kanske att det behövs en viss tillvänjning. Ska bli spännnande att se hur det går.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards