Aisha

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Aisha - 20 oktober 2010 21:27

Först en lång lunchpromenad (ca två tim) med Zabba o Aisha. Kom hem och insåg att klockan var mycket. Slängde i mig lite mat o åkte till Mårtensby o vallade. När jag kör in på parkeringen hemma ringer Zabbas matte o undrar om jag ska med till brukshundsklubben. Tänker att vad sjutton, varför inte. Slänger i mig lite mat igen och åker iväg.


NU har jag en ganska trött hund. Det är ovanligt!


Imorgon blir det en pluggardag så det kommer inte hända mycket för Aishas del utan hon får tid att smälta och bearbeta allt vi tränar på. Man ska vila sig i form sägs det.


Kom på lite sent att jag inte vet om det är ok att ta med sin löptik till den öppna träningen (på BHK alltså, jag vet att vallhundar ska kunna jobba oavsett). Nåja gjort är gjort.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards