Aisha

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Aisha - 11 oktober 2010 21:57

Skulle tenta-plugga igår men blev vansinnigt trött så jag var bara tvungen att ta en liten tupplur på eftermiddagen.


Stängde dörren till korridoren och kröp upp i sängen och snoozade länge!


När jag vaknade så insåg jag att det var ju trots allt ett bra tag sedan Aisha var ute så jag hoppade ner från sängen och sade att "nu du Aisha, ska du äntligen få komma ut"

  

Men vad skådar mitt öga - Aisha ligger inte på sin plats. Och ingen annan stans heller. Har jag glömt henne i korridoren. I flera timmar och hon har inte sagt något?


Jodå, mycket riktigt när jag tittar ut genom dörren så ligger Aisha på den mest strategiska platsen i korridoren

 

Ligger man där så har man koll på alla som kommer in eller ut genom ytterdörren, alla som går upp eller ner i trappan och alla som är på väg till eller från "Aishas" rum.


Hon verkade nöjd. Det är inte ofta hon får leka vakthund på riktigt!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards