Aisha

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Aisha - 18 oktober 2010 22:20

Rubriken syftar tyvärr på Aisha. Jag gick genom kliniken och då passade jag på att väga Aisha. Dunder och granater det är nog tyvärr all time high!  Inte bra   Nu är det ju inte så att jag inte märkt något men den där pälsen gör att jag missat det tills det gått lite för långt.


Nåja - bantning gäller!


Lite extra mycket lek med Zabba blev det idag. Jag hade tid att ta en lång lunch eftersom jag har "inläsning" denna veckan.


Vädret var mörkt och ruggigt. Kändes exakt som Göteborg   



        

Figuren som var ganska läskig första gången han dök upp på fotbollsplanerna är inte ett dugg läskig längre.


*******

Idag var det mest beardisar på vallningen. En himla massa faktiskt. Och en GOS och en västgötaspets.  Idag tränade jag på lydnad inne bland fåren. Aisha var jätteduktig! Svårare blev det när hon sedan skulle valla OCH samtidigt vara uppmärksam på mina kommandon. Det är antingen vallning eller lydnad ännu så länge för Aishas del men det är bara att jobba på.


I morgon är det lite grunder i agilityträning som gäller.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards