Aisha

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Aisha - 13 maj 2009 20:36

Tror att jag ska utbilda Aisha till att söka efter lik. Dock inte vilka lik som helst utan sådana som katten släpar in och dumpar. Konstigt att jag inte kommit på det innan. Tänkte på det förut när jag ägnat ngr timmar åt att försöka nosa reda på var den mycket äckliga lukten som för tillfället fyller mitt rum kommer ifrån. Eller jag vet vad den kommer ifrån men var den lille rackaren är! Jag har ju faktisk tillgång till fawnfärgad mästernäsa, bara den vet vad den ska markera. Nästa gång jag hittar en "kattpresent" ska träningen sätta igång!


Annars har dagen idag nästan varit exakt som igår förutom att Aisha förut tränade på att apportera diverse metallföremål. Det var nycklar, en sax, metallstryphalband (det var svårast eller kanske obehagligast att bära i munnen) o en metallkrok. Hon fick godkänt på alla moment =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards