Aisha

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Aisha - 9 maj 2009 23:39

Idag var det dax för ett spår igen. Det var alldeles för länge sedan sist. Jag lade ett halvlångt med två vinklar. Och med blod. Jag testar ibland med och ibland utan. Aisha fladdrar oftast mer när det är blod i spåret. jag vet inte varför.


Medan det låg till sig så gick vi en tur i skogen på andra sidan vägen. Bland aktiviteterna så stod lerinpackning på programmet.

Härlig grop och härliga benen såg ut efter. Precis sådana man vill ha in i bilen...





Spåret gick ganska bra för att vara årets andra. Fladdrigt blev det och jag trodde att Aisha hade tappat bort sig totalt några gånger. Var på väg att visa henne till rätta men hon redde ut det själv och hittade klöven på slutet!

Belöningen när hon lämnar i från sig klöven är att få dricka ur blodflaskan. Mycket gott tycker Aisha, lite creepy tycker jag.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards