Aisha

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Aisha - 12 september 2012 17:27

Egentligen vill jag ha en sån här:

  som exempelvis hittas här: http://www.yourvismawebsite.com/tassrelax-hundcenter/news/addpocket-snygga-extrafickor


Men - ibland är jag lite snål (sparsam) och tänker att man kanske kan hitta något billigare eller varför inte rent av sy själv. Sytt har jag ännu inte gjort men däremot varit och expedierat mig hos Byggmax. Så här ser jag ut nu:

   

Rasande fiffigt. Fickor för allt! Inget lock någonstans förstås så det kanske jag ska knåpa dit ett. Det var faktiskt främst i somras när det var så varmt och man gick klädd i kläder utan fickor som jag saknade något sådant här. Nu har jag ju tyvärr jacka på så där finns ju fickor men ändå inte alls dumt att ha allt på höfterna. Dessutom kan man skjuta bak fickorna lite om man khar något skrymmande så man inte behöver gå med armarna snett ut åt sidorna. Ser det lite fånigt ut? Kanske, men det bjuder jag på.   


Pris 19:90


Passa på!!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards