Aisha

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Aisha - 5 september 2012 22:53


                                   

Av Aisha - 5 september 2012 17:42

Aisha fick gå till massören häromsistens. Idag kom en uppföljning som jag ska skicka tillbaka då jag svarat på några frågor. Nu skriver jag ner utvärderingen här så har jag det på print om jag vill gå tillbaka senare och se hur det var.


Hej Anna Maria, Här kommer den utlovade uppföljningen och jag hoppas att Aisha mådde bra efter massage. Hon var ju superlugn och väldigt social och det märktes att hon känner sig väldigt trygg med dig. Som jag sa till dig kunde jag känna en stor skillnad mellan höger och vänster sida, detta kan ju ha med bilolyckan, men det kan också ha att göra med ifall hon belastar sin kropp lite felaktigt med tanke på höft diagnosen och bicepstendiniten. Hon gav ingen direkt smärtreaktion, detjag kunde märka var en hel del slagg i underaemarna på båda fram och att hon inte sträckte ut vänster bak lika bra som höger bak. Jag tror definitivt att hon mår bra om du fortsätter med massage regelbundet för att hålla hennes muskler och leder smidiga. Fortsätt också att variera träning både mentalt och fysiskt. Jag hoppas att massage är något du vill prova på igen, du har ju kunskapen hur du gör och sedan kanske komplettera med att gå till en diplomerad massör. Med tanke på att det var så stor skillnad på vänster och höger sida rekommenderar jag att du kör massage med täta intervall tills den skillnaden har blivit mindre. Antingen du kör på själv eller boka in dig vid nästa tillfälle.

Karin Olson - Dipl. Hundmassör


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards