Aisha

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Aisha - 2 september 2012 22:22

JOBB


Nu är sommarens jobb slut. Aisha är ganska nöjd för hon har legat i egen bur under dagarna och det är väl inte världens latjo lajbans.

 

Jag hade en timmes lunch så det fanns gott om tid för rasning mitt på dagen. Dessutom låg jobbet på lagom promenadavstånd hemifrån, men som sagt superkul för Aisha var det väl inte.

Sista dagen låg den här lille rackaren i buren mittemot.


Liten men med humöret på plats! 

 

Här är Aishas grannar i buren bredvid. De hälsade på varandra varje dag när de kom och gick. Vi hade aldrig lunch samtidigt så vi tog aldrig någon promenad ihop. Annars hade vi ofta sällskap med en stilig colliehane eller några ännu stiligare salukis. Allra helst dock med den lille söta strävhåriga taxen. Stilig eller inte så var det Aishas favorit!

   


SKOG

Häromdagen var det en sån där underbar sensommardag. En alldeles, alldeles blå himmel!

     

Det blåste rejält förra hösten. det är många riktigt stora träd som blåst ner.


   

på stigarna där jag går är det svårt att hitta någon svamp. Jag är ju inte direkt ensam i skogen om man säger så men går man bara lite "off the beaten track" så kan man ha tur  


   


UTSTÄLLNING

För första gången var jag på Bäst i Väst. Det har alltid varit precis efter terminsstarten men nu är jag i Göteborg så det var kul att kunna ha möjlighet att gå. Jag träffade både nya och gamla bekanta.


                         

Hoppas att det blir fler gånger!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards