Aisha

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Aisha - 23 februari 2012 17:27

Hyrde släp och kvistade ner till Göteborg. Förutom en incidens på motorvägen då släpet behagade går sönder så var det härligt att andas västlig luft en liten stund.

 

Härliga, härliga Göteborg!

Jag växte upp i skuggan av den stora skorstenen som syns på bild så när jag ser den så känns det väldigt hemma. (Dessutom skyller jag alla eventuella sjukdomar på att jag växte upp i skuggan av samma skortsen)


 

Aisha var nöjd att vara hemma igen ända tlls vi skulle ut.


Så här var det överallt   


Inte så där jättekul...


 

Tur jag investerat i ett par löparskor med broddar!!


 

Vi valde golfbanan i stället för stigarna



 

Passa på - nästa gång vi kommer till Göteborg är snön kanske borta


   


Men vad är detta?!


Ska mina kära grannar tvingas flytta!


Det ska byggas nya bostäder i området och det skulle inte förvåna mig om det är någon allergi-organisation som lobbat för att flytta undan allt som liknar hästar   Ska se om jag kan engagera mig på något sätt.


 


Vad ska man nu få sitt gödsel...  


 

Gulliga grannen som är mer intresserad av den lilla lurvga än mig som försöker klia halsen lite.


Så där, nu har vi hälsat färdigt. Nu kan ni gå!


   

Har börjat samla ihop överblivet porslin, köksgrejer och annat som jag har för mycket av. Blocket nästa.



 

Tillbax till Uppsala så hade jag inte lika stor nytta av broddskorna. Jag blev ganska blöt om man säger så...


 

Men vad gör det när VÅÅÅÅREN är på ingående!!   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards