Aisha

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Aisha - 2 april 2011 23:30

Jag åkte till Mårtensby trots allt. Det blev en hel del gjort. Mestadels "sekaterande" (ett nytt ord som betyder att man klipper med sekatör). Aisha var med o höll vakt. Innan jag åkte hem så blev det lite vallande också. Kan väl tycka att det gick lite bättre än sist. Lite har träningen i köket hjälpt men mycket återstår innan hon förstår vad jag menar.

Aisha var trött när vi kom hem och placerade sig på favvoplatsen ute i allrummet.


Det klagades när grannarna kom hem - fy vad det luktar ladugård! Jag skyller på Aisha. Vet inte om fåren på något konstigt sätt luktar mer nu än innan men jag har oxå märkt att Aisha STINKER får när vi kommer hem.      


Hoppas att det blåser ute imorgon så lukten blåser bort.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards