Aisha

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Aisha - 12 november 2011 18:21

Nu är det vallning igen på lördagar. Aishas och min insats var väl inte mycket att orda om. Vi har nått en platå så det är väl bara att nöta på och se när nästa trappsteg kommer. Två omgångar med fösning blev det - som Aisha fortfarande inte fattar alls - och en runda på heardingbanan. Där fokuserade jag idag på att se till att Aisha håller rätt avstånd till fåren. Lite bättre än sist i alla fall.


Efter det stannade jag på UHAC på vägen hem. Där skulle det vara en småhundsträff idag. Man kan ju undra vad Aisha hade där att göra men jag tipsade en kompis som nyligen fått en lite valp till familjen att åka dit. Hon sa att hon kanske skulle göra det så jag tittade oxå in. Hon var inte där först  men kom efter ett tag. isha tyckte nog att det var ganska trivsamt med en massa minisar. De är ju så ofarliga!

                       

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards