Aisha

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Aisha - 2 november 2011 23:00

En alldeles, alldeles vanlig morgon. Ganska grå men härligt nog finns det en hel del färg kvar i naturen.

   


Tänkte att jag skulle försöka ta ett kort på Aisha när hon "sitter fint"

 

Insåg då att hon bara har lärt sig momentet om jag håller en godis eller handen ovanför nosen på henne. Att få henne att sitta fint på lite avstånd så jag kan fota samtidigt går inte!


Något att träna på med andra ord.


Snart kommer det bli ännu färglösare i skogen men något som alltid kommer att lysa upp bland träden är om man stöter på en grupp förskolebarn. De har både västar och är utrustade med var sin visselpipa.

 

Låter om dem gör det också =)


Aisha gick fint fot när vi passerade gruppen men jag fick ändå en sur kommentar från en av fröknarna att jag hade hunden okopplad. Ja, så är det när man har en lydig hund - då glömmer man kopplet hemma.


På eftermiddagen åkte vi till brukshundsklubben för att träna lite. Först gick vi en promenad i Hågadalen. Det började bli mörkt nästan innan vi kom tillbaka till klubben.

 

Klockan är bara fyra =(


   

Det blev för mörkt för att fota, åtminstone om man inte står precis still. Zabbas hoppstil får förevigas en annan gång.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards