Aisha

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Aisha - 26 mars 2009 16:24

... och med mattes hjälp


Solen strålar idag så man blir helt bländad när man går där snön ligger kvar. Det är vid sådana här tillfällen jag saknar Luleå! Visst vill jag väl att snön ska försvinna nu när man liksom ser slutet på vintern men just den här tiden med den härligt värmande solen på en milsvid snötäckt is och matsäck, grillning och rätt vallade skidor - det är HÄRLIGT!!

 



Vi gick förbi skidbacken och den är faktiskt fortfarande öppen. Kanske man skulle plocka fram telisarna innan dom stänger för säsongen.


På väg till backen rullade sig Aisha grundligt i den fina vita snön. Jag tänkte att det är nog en liten vårstädning av pälsen hon sysslar med. Man såg riktigt hur skönt det var! Sedan var jag tvungen att kalla på henne för vi mötte ngr hundar. Urk! - då kände jag att det inte alls var någon vårrengöring som hon sysslat med. Åtminstone inte enligt min näsa. Hela hon var inpyrd i ngn vämjelig lukt =(


När vi kom hem åkte schampot fram och det blev årets första helkroppstvätt.

Nu luktas det lavendel från bia-bädden i stället för annat onämnbart.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards