Aisha

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Aisha - 11 mars 2009 21:44

Aisha är som vanligt efter löpet påverkad av skendräktigheten. Denna gång tycker jag att symtomen är något lindrigare, kanske för att det fortfarande är vinter och kallt. De tidigare gångerna har det hunnit bli rejält varmt och det gillar hon inget vidare. Varken med eller utan extra hormoner i kroppen


Jag har i alla fall beslutat mig för att prova Galastop på henne. Det kan ju vara nyttigt att se effekten och Aisha får ställa upp lite i "vetenskapligt" syfte. Idag har hon fått första dosen och hon har i alla fall inte vekat må dåligt av det som vissa gör. Hoppas hon snart är sitt vanliga pigga jag igen!


FAST - just nu är hon himla lättsam eftersom hon tex inte bryr sig ngt vidare om hundar vi möter på prommenaderna. Inga problem att få henna att inte springa fram för hon verkar inte ens ha lust. Har fått flera komplimager om vilken otroligt väldresserad hund jag har. Visst, eller hur... Ha,ha




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards