Aisha

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Aisha - 22 mars 2009 22:05

Idag var vårpremiären för viltspårandet. Det gick riktigt bra. Det hade inte smält så mkt i skogen som jag hoppats men det blev ett kort och effektivt spår.


Dagens event var nog annars när jag satte mig på baken och åkte isbana nerför den branta backen ner till skjutbanan. Efter/runt mig hade jag fyra glatt studsande och skällande hundar. Ingen av de andra mattarna som var med följde efter. Jag förstår inte varför? Jag krockade bara med ETT träd på vägen ner.


Idag har varit en relativt glad dag enligt Aisha. Det är lite upp och ner just nu. Igår var ett riktigt lågvattenmärke. Seg som sirap och promenader i snigenlfart. En som känner Aisha väl men inte sett hennes skendräktighetshumör blev faktiskt oroad och undrade försynt om det ändå inte skulle kunna vara ngt mer än bara hormoner. Ja, man undrar verkligen ibland. Det har hänt mer än en gång att jag tagit tempen för att kolla läget.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards