Aisha

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Aisha - 16 november 2009 09:59

I morse hann jag ifatt kl-sju-gänget efter att de precis passerat bakom huset. Det var bara tre hundar med mattar o husse idag. Lite kul i alla fall att ha sällskap på morgonkvisten. Jag kommer nog inte att haka på varje dag för jag hamnar mitt i morgonrusningen då och det är det värsta jag vet men några gånger i veckan kan jag unna mig det.


En av hundaran visade sig vara en dagiskompis till Aisha:

   Vajje. Här har ni "chefen" på dagiset. Superhärlig hund som hjälper oss att fostra de andra hundarna. Det får inte vara för mycket stoj när han är i närheten. Trots att han aldrig hamnat i bråk med ngn så följer de andra hundarna honom vart han än går. En naturlig ledare som vi inte klarat oss utan.Glad (Snott fr dagistes hemsida)

Störtmysig cool herre med koll på sin flock fyrbeningar på ett väldigt lugnt och balanserat sätt. Aisha försökte sig på lite lek men hon har STOR respekt för honom. Men skam den som ger sig... 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards