Aisha

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Aisha - 13 november 2009 20:00

  

Om matte står och prasslar med regnoverallen så kan hon lika gärna gå ut själv. Regn o rusk är inga problem men utan kläder tack! Jag tänker inte röra en fena förän hon stoppat undan den förnedrande saken...

Av Aisha - 13 november 2009 11:29

Attans - ringde precis jaktaffären o de hade glömt ta med sig klöven. Synd. Tänke byta ut min mer än välanvända men när jag ringde affären igår för att fråga om de hade ngr på lager så visade det sig att deras frys pajat. Inte så kul kan jag tro... I vilket fall som helst hade en av de anställda en i sin egen frys som han skulle försöka komma ihåg att ta med sig idag men han glömde.


Jag ska iväg på söndag o spåra lite. Får se om jag testar personspår i stället. Jag har även en hartass i frysen. Den skulle man ju oxå kunna prova att släpa runt.


I morse träffade jag ett helt gäng hundar med mattar/hussar som alltid träffas kl sju alldeles bakom där jag bor. I morse slog jag inte följe med dem men jag kanske skulle börja. Den här tiden på året så kan det verkligen behövas lite peppning för att komma ut på morgonen. Åtminstone för mig. Förr (innan Aisha) brukade jag alltid pendla mycket i vikt. Jag hade jättelätt att gå upp men pga alla regelbundna och långa promenader så har jag stått på ungefär exakt samma vikt de senaste tre åren - trots urkass mathållning. MEN nu med kontorsjobb och mörkt och eländigt väder så har promenaderna blivit färre o kortare och kläderna har ta mig sjutton börjat krympa!  Ut och traska - det är bara det som gäller!!



  

Funderar allvarligt att testa sådana här. Verkar dock lite farliga. Tänkte att Aisha kunde hjälpa till lite i uppförsbackarna...


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards