Aisha

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Aisha - 6 november 2009 13:51

Aisha blev kvar på kliniken för att sövas så att de kunde titta ordentligt i halsen på henne. Kan tänka att de kanske kollar magen oxå. Hon verkar ha lite tendens till stress-mage. Snart ska jag hämta henne - skönt!


Igår på koppelträningenI Slottsskogen, som för övrigt var himla kul o nyttig,  träffade vi gamla bekanta från samma klinik där Aisha är nu. Lille gullige Tim var där med sin matte.

   Så här såg han ut i somras

Matten fick för sig att hon ville testa det där med utställning. Det har gått bra! Resultatet från tre utställningar är två BIR o ett BIM. Självklart är han anmäld till MyDog! Får väl gå o titta på honom där.



Jag sa när jag lämnade Aisha att de kunde ta o lejonklippa henne samtidigt. Hoppas VERKLIGEN att de fattade att jag skojade...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards