Aisha

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Aisha - 13 maj 2012 15:51

Vilket ståhej det var här då?! Vad händer?


Jo, du Aisha, vänta bara en liten stund så ska du strax få se.


 

Nu är det något på gång!


 

Tjohoo, ledaren i Göteborgsvarvet. Heja, heja!! (om han vann vet jag dock inte...)


 

Kul, Matte! Får jag sätta efter? Nähe, inte det. Jag skäller lite i stället för att heja på jag med!


 

Afrikaer i långa banor!


Voov, vov, vov!!


 

Usch matte, det här var inte riktigt min melodi. Det skär i öronen  


Ok, Aisha vi går härifrån. 


 

Vi går ner på stan i stället och kollar in lite fler löpare.



 



 

Och så tar vi en fika med våra snälla kompisar och njuter av solen!


(Först efter att alla samlats och beställt, vilket tog en ganska lång stund, blev jag upplyst om att hundar enbart fick vara utanför serveringsområdet. Närmaste andra gäster satt minst fem bord bort. De kan ju vara allergiska. SÅÅ typiskt Göteborg  )




 

  Ovan: Min kompis från Uppsala och hennes pojkvän, en av de ca 50000(?) som sprang göteborgsvarvet, passade på att övernatta hos mig.  Morgonen efter bjöd på härligt väder och vi gick till Café Lyckan och åt frukost/lunch i den härligt värmande solen . Så kul att ses! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards