Aisha

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Aisha - 29 maj 2011 23:14


Kroki - lär dig teckna hundar
Med
Ewa Agborg - konstnär
Plats: Öråkers Gård, Kungsängen
Vi tecknar hund och samtidigt tränar hundarna på att hålla positioner.
Ewa har arbetat som konstnär och lärare i konst i många år på bland annat Konstfack & Nyckelviksskolan.

Max 12 deltagare startar vid 6 deltagare
Kursavgift: 1 400:-
Lunchmacka & fika ingår

Anmälan:

mc.roed@gmail.com


Det är dogmodel som arrangerar




Jag undrar om det här är samma konstnär som det jag prövade på. Låter i alla fall jättekul, men jag lägger nog hellre pengarna på vallning - kanske...



Hade varit roligt och se om man kan utvecklas. Så här såg mina tidigare alster ut.Finns en viss utvecklingspotential =)


  



  


  


Av Aisha - 29 maj 2011 21:59

Kom hem efter att solen gått upp vilket gjorde att jag sov djupt när det ringde på ytterdörren i ottan (kl 12). Innan jag kommit ut o öppnat var personen i fråga redan borta. Aisha märkte direkt att det minsann var Zabba o Matten som varit där. Hon var ytterst besviken att det inte blev ngn dejt.


Inte mycket annat blev det heller.


Tills det åtminstone blev en rejäl kvällspromenad.


I morgon ska jag ta med Aisha o Zabba o simma om det finns tid, vilket det nästan alltid gör.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards