Aisha

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Aisha - 16 maj 2011 21:07

På hundfronten har jag inte gjort mycket nyttigt sedan i påskas men nu har jag lite ledig tid igen så nu är det dax att kavla upp ärmarna igen. Av den anledningen så fick Aisha både simma och träna lydnad idag.


Idag följde Zabba med till simmet. Kul tyckte Aisha som verkligen ville visa hur duktig hon blivit. Hon tog till och med en runda i bassängen på egen tass. Zabba å andra sidan tyckte att det var lite skumt att simma så där i en konstig pool inomhus. Misstänker att han kommer att tycka att det är bättre redan nästa gång.


Hakade sedan på UHACs fria träning. Det är bra att byta miljö och jag har inte tränat med dom innan. Tränade som vanligt spontana stopp och lägganden + lite annat mindre viktig men roligt. Aisha var riktigt duktig och riktigt kanon på platsliggningen. Hon låg med hakan i backen i flera minuter!


I morgon blir slappardag igen för Aishas del för då ska hon vara med Zabba medan jag har jour men på onsdag kan det bli brukshundsklubben igen om andan faller på.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards