Aisha

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Aisha - 11 maj 2011 23:08

På annandag påsk styrde vi färden söderut och jag lämnade av Aisha hos sin extramatte i Göteborg. Själv åkte jag sedan till Skara och tillbringade en vecka på slakteriet. Roligare än man kan tro, faktiskt.


Sedan åkte jag till Göteborg igen och även jag bodde hos Aishas extramatte i en vecka medan jag praktiserade hos distriktsveterinärerna i Kungsbacka.


Jag ÄLSKAR Göteborg. Så är det bara! Det är vansinnigt lätt att glömma de hemska vintrarna nu när våren kommit, träden blommar, solen skiner och alla är glada!


  Kan inte påstå att jag fotade mycket alls. Det blev liksom en semester från allt. Vi tog oss i alla fall till våran favoritudde i Delsjön. Vi var inte ensamma direkt så kopplet fick vara kvar på. Eländigt tyckte Aisha som gärna hade skällt lite på de närgångna kanadagässen.

 

Hade gärna varit kvar på västkusten ett tag till.


  Katterna fick vara kvar i Uppsala men fick sällskap då en kompis till korridorsgrannen flyttade in i mitt rum de två veckorna jag var borta. Även en liten hund följde med. Det hade gått jättebra. Jag förstod att katterna trivts med arrangemanget för de var inte överdrivet sällskapsjuka när jag kom tillbaka. Det var ju skönt på sitt sätt.


  Man vill nästan ta sig en tugga av de härligt friska nya löven! Vad härligt med årstider ändå!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards