Aisha

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Aisha - 9 januari 2011 17:43

Idag åkte jag o investerade i en kortläsare till minneskortet i mobilen och har nu äntligen kunnat spara korten därifrån. Även kortläsaren till kameran hade gett upp så det blev en sådan oxå. Får se hur länge den här håller.


I vilket fall som helst så är kameran i mobilen ingen höjdare precis o jag använder den betydligt mindre än jag trodde att jag skulle. Men - kul att se nästan glömda kort från i somras.


Här är ett kort från en av de vanliga promenadrundorna i hemma i Göteborg.

 Ser ni kråkan i trädet? Det är några försigkomna kråkor som alltid slår följe med Aisha o mig den första tiden på promenaden. Och ja - jag brukar kasta till dom några hundgodisar så jag uppehåller självklart beteendet. Bra träning för Aisha att låta kråkan få ta godiset o inte hon    


Katten följer bara i undantagsvis med på promenaderna. Hon gillar inte att komma för långt från sitt revir.

   

Men när hon gör det får man höra hur uppmärksamma fåglarna är - himmel vilket liv de för. Det varnas från alla håll att en liten tiger är ute o går. Aisha o jag anses tydligen som ofarliga. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards