Aisha

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Aisha - 20 januari 2010 11:30

Innan jul fick jag ruggigt ont i ryggen. Jag trodde nog i min enfald att allt promenerande skulle förskona mig från det men ryggen sa till att den ville ha starkare muskler så jag köpte ett träningkort. Nu har jag tränat ett tag. Först lite lugnt o försiktigt men de senaste dagarna har jag ökat på tempot med något slags box-pass    och igår afro-dans  .


Görkul men AJJJ! Jag går runt som en robot och piper vid minsta rörelse. Speciellt afron är så himla bra för rygg och överkropp. Rekommenderas starkt!!


Nu går jag och väntar på lite mer ljus på eftermiddagarna. Det känns som man får mer tid då. Nu försvinner kvällarna ännu snabbare. Träning för mig, för Aisha + promenad o matlagning. That´s it - dax att sova. Var får folk sin extra tid ifrån?


  

Bara för det så kommer en bild från sommaren - en underbar förmiddag vid havet. (Då Aisha upptäckte att det finns äcklig tång i vattnet på västkusten)


KOLLA HAVET!!   Alldeles spegelblankt - jag längtar!


Just nu får jag vara nöjd med att jag fick med mig skidorna ner från Uppsala. Kanske jag skulle ta mig en tur idag/kväll efter jobbet...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards