Aisha

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Aisha - 28 augusti 2009 09:46

I morse när jag vaknade var täcket alldeles blodigt. Första tanken var att katten hade kalasat på en stor råtta på mitt täcke medan jag sov! Det hade faktiskt varit jättebra om det varit så för det visade sig att blodet kom från katten som tydligen varit i ett rejält slagsmål på morgonkvisten.


Det blev att ta med hund + katt på spårvagnen. Först till dagiset o sedan till vetten. Eftersom veterinärbesöken för bonnisen nästan alltid består av omvårdnad efter slagsmål så har jag ändrat försäkringen så att jag sänkt självrisken. Skillnad i pris för premien är obetydlig. Tyvärr böärjar inte den nya försäkringen gälla förän på tisdag! Hon kunde väl väntat över helgen...

 

 Bonnisen o den renrasiga innan det begav sig



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards