Aisha

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Aisha - 27 augusti 2009 12:06

Jag är tillbaka på mitt gamla jobb för att få ihop pengar till fortsatta studier. Aisha är inte välkommen så det blir dagis igen. Jag har "skolat in" henne under två halvdagar och nu är det heltid som gäller. Aisha hade skött sig som en ängel berättade dom när jag hämtade henne igår. De undrade om jag inte hade några problem med andra hundar eftersom deras erfarenhet från de andra briarderna på dagiset var att de gärna gör en liten markering om andra hundar kommer för nära. Aisha hade inte reagerat alls trots tätt förbipasserande hundar. Jag tror att hon inte är så varm i kläderna helt enkelt. Dom får väl se när hon har varit där ett tag.


Här är en bild på Aishas höfter som dom såg ut vid senaste röntgningen:

 

Ser man på höger höft så är konturen skarp medan på den vänstra, i förstoring, lite luddig. Även konturen bakom höftkulan på den vänstra höften är mindre skarp + lite annat luddigt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards