Aisha

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Aisha - 17 april 2009 01:28

Idag kändes det som vi var ute hur länge som helst. Eftersom jag för tillfället är ganska pank och inte vill bli luspank innan pengarna börjar trilla in igen så är det så stopp det kan bli på utgifterna. Bla så kör jag inte bil mer än absolut nödvändigt. Att ta sig till hundlekplatsen med bil tyckte jag inte var så jättenödvändigt. Det borde ju gå lika bra att promenera dit o tillbaka. Det gjorde det självklart också men det kändes MYCKET längre än vad det såg ut på kartan. Jag tyckte att det var ett bra ställe att gå till eftersom Bruna får gå så mycket i koppel nu för tiden och där kan hon springa lös.


Det var inte en hund på lekplatsen så länge vi var där. Det kom två efter ett tag men de ville inte komma in och leka med oss =( Kan det bero på att Aisha såg så respektingivande ut uppe på sin utsiktsplats?


På slutet kom det en flock salukis. Dom har vi träffat tidigare och de vill gärna ha lekplatsen för sig själva eftersom de av ngn anledning inte funkar så bra med främmande hundar. Vi var justa och gick därifrån.


Bruna är så rolig. Med jämna mellarum lurar hon mig genom att börja lukta på marken ungefär som Aisha gör när hon ska sätta sig ner. Jag stannar lite så Bruna ska få chans o göra det hon behöver. Men hon vill inte sätta sig hon vill RULLA. Jaha, då blir det väl en liten rullpaus då.


Sedan blev det även en liten lekpaus. Då hade de gått jättelänge i värmen i koppel och det var faktiskt läge att få sträcka på benen lite.

Inte en hare i sikte så även Brunas koppel åkte av

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards