Aisha

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Aisha - 3 december 2009 10:16

Igår flexade jag och tog en förmiddag ledigt. Det var härligt att kunna ta en riktigt lång promenad i det soliga och frostiga vädret. Det kändes som varenda hundägare hade krupit ur sina iden. På våran runda träffade vi:

  • en boxer
  • en labbe + en airdelterrier
  • en labbe till
  • tre boxrar + en springer + en cavalier
  • en foxterrier (tillsammans m min gamla samhällskunskapslärare)
  • en cavalier till

innan vi till slut svängde av på vägen hem till oss.


På kvällen stod simning på schemat igen.

  

Av någon anledning har Aisha blivit sämre på att gå ner på rampen på egen tass. Det blev lite väl mycket våld för min del för att jag ska vara nöjd. Så fort hon kommer dit hon är på bilden så kan hon gärna ta det sista skuttet ner i bassängen. Nästa gång tar jag med gott mutgodis.


   


Plums i baljan!



För ett tag sedan frågade min kollega hur många djur jag har nu för tiden. Normalt har jag tre, svarade jag. Ibland en eller annan tillfällig insläpad olycklig mus också.


Häromdan såg jag en annan flockmedlem som har hållit sig väl gömd och som jag inte heller sett senare.

     

Jättestor var den. Var bor den i normala fall, kan man undra? 

Jag råkar gilla spindlar så den får gärna bo kvar!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards