Aisha

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Aisha - 16 januari 2009 21:51

Vad jag har det rörigt! Egentligen är röran både synlig och osynlig men det är den synliga som stör mig mest. I morgon måste jag städa!!


Hoppas bara att inte solen skiner alltför vackert för då vill man ju gärna vara ute ngr timmar. Dessutom har jag inte fått en endaste sovmorgon sedan terminen startade så det är dax. DESSUTOM måsta jag verkligen börja plugga men tyvärr kryper det i mig när dammråttorna kommer smygandes bakifrån och jag inte vet vilka räkningar eller annat mer eller mindre viktigt som kan gömma sig i de tillfälligt gjorda pappershögarna.


Aisha o katterna verkar inte bry sig nämvärt. Kanske olust inför oordning är ett mänskligt påfund. Korridoraren Sigge (ridgeback) är lite mänklig på det sättet för jag skaffade en plastback till alla leksaker och tuggben som låg utspridda i korridoren. Sigge anser sig nu vara kung över denna trofé och går ofta och väljer vad han ska tugga på eller leka med. När han sedan har tuggat klart på vad det nu var han valde lägger han tillbaka det och kanske tar sig ngt nytt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards