Aisha

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Aisha - 9 januari 2009 23:37

Vilken totalomvändning - 20 grader på en dag. Minus 15 i förrgår och plus 5 igår. Jag hade ett ton lera på skorna när jag gått över fältet. Jag tänkte innan att så snabbt kan det väl inte tina men joho det kunde det. Det är lite jobbigt med sådana här förkänningar om våren när det trots allt är en hel del vinterdagar kvar framöver. Brrr...


I kväll var det middag/fest här i korridoren. Aisha tycker det är helfestligt med mycket folk. Jag är övertygad om att hon hade älskat att bo i en stor familj med många barn där det hela tiden HÄNDER något. Även om hon inte alltid är aktiv så finns det alltid något att övervaka från en strategiskt vald plats. Nä, bara matte kan nog vara vara lite tråkigt ibland, speciellt som alldeles för mycket av hennes tid går åt till att sitta och stirra ned i ngn bok.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards