Aisha

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Aisha - 17 juni 2012 17:28

En himla massa promenerande det blev denna helgen. Kul!!


Idag var det Vättlefjäll med andra briarder som stod på programmet.


Det var ganska brant bitvis om man säger så.

     

 

 

 

   

     


Vi fikade vid sjön och sedan försökte jag ta en gruppbild. Mindre bra då alla inte ville sitta ihop, men med lite klipp o klistra så gick det vägen.

Av Aisha - 17 juni 2012 10:34


Heder år duktiga teamet Zaffran med matten som varit och tävlat i SM!!


 


Vi är stolta att vi ens känner en så här duktig lydnadsbriard!! Misttänker och hoppas att det inte är sista gången de visar framtassarna i SM-ringen.



När jag tittade efter resultat på SM:et hamnade jag framför klipp från agilityn. Vem var inte speaker där om inte gamla korridoraren och kursaren Tobias. Superduktig var han dessutom!! Vad impad jag blir av bekantas dolda talanger.

Ett foto från tiden vi bodde i samma korridor. Inte på Tobias men från hans små spetsar som gjorde sitt bästa för att uppfostra Aisha från det hon var en alldeles liten valp.

 

Aisha, Foxi och Dilba 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards