Aisha

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Aisha - 3 juni 2012 12:52

I förra inlägget var ngr bilder från en promenad här i omgivningarna. På promenaden, när jag var nästan framme vid sjön, så stötte jag på en grupp hundar, och ägare förstås, som gick en gemensam promenad. Vissa had t-shirts tryck på. När jag kom hem kollade jag på nätet för jag tänkte att det kanske kunde vara något man skulle kunna hänga på.


De hette Aktiva Hundträffar och när jag kollade deras facebooksida så hittade jag bland annat det här fotot:

Hade fotot tagits någon millisekund senare så hade man sett mig och Aisha i toppen av trappan för det var precis här vi stötte på varandra.


Jag ska hålla utkik efter nya träffar för om inte annat verkar det vara en hel del staffar med i gruppen och de har jag väldigt liten erfarenhet av (och kanske lite fördomar om jag ska vara ärlig...). Så mer kuskap för min del skulle sitta bra. 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards