Aisha

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Aisha - 29 november 2010 18:56

... inte när hunden är kass i magen som nu   

Och man inte har ngn trädgård   

På med kläder i massor en gång i halvtimmen - minst!!!


Nåja, först trodde jag att Aisha hade fått akut urinvägsinfektion när hon skulle ut hela tiden. Det såg mest ut som om hon satt o kissade men nu verkar det som sagt mest komma från ett annat håll. Alltid något - slipper antibiotika.


Uttråkad hund tycker att det är mer än dags att gå ut.


Idag slutade jag tidigt och vi hann ta en låång promenad i det fantastist soliga och härliga vintervädret. Annars är det många sådana här promenader den här årstiden.

Konstigt nog så känns den mörka vintern ganska jobbig när man har den framför sig men när man väl är mitt i den så är det ändå helt ok. Man tar en dag i taget och så helt plötsligt så går det mot ljusare tider igen        



Katterna är dock ganska svårövertalade och inser inte charmen med allt det vintervita

Väck mig när det blir vår och sorkarna kommit tillbaka  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards